2015. júl 28.

Amit szeretnék!

írta: Briliáns
Amit szeretnék!

86_1.jpg     Néha azt tapasztalom, hogy ha papírra vetem a gondolataimat, akkor jobban tudok koncentrálni a valódi érzéseimre és céljaimra.  Segít összefoglalni, amit el akarok érni. Segít kitisztítani a képet és megvilágítja, hogy valós-e az elképzelésem, vagy sem.  Pár évvel ezelőtt, amikor még csak sejtettem, hogy egy akkor elkezdődött folyamatnak az életemben, mi lesz, mi lehet a végkimenetele, akkor éreztem úgy, hogy szükségem van arra, hogy lejegyezzem, mit szeretnék. Azt tudtam csak, hogy tisztán és szeretetteljesen akarom elérni. Azt tudtam csak, hogy csak akkor akarom azt átélni, ha másokkal is megosztható az örömöm, ha semmilyen titok és rossz érzés nem kapcsolódik hozzá.

    Hogy mi az oka, hogy megosztom veletek ezt a jegyzetet? Mert ahogy én ezt megírtam, és magamnak elmentettem, azzal a lendülettel el is felejtettem. Majd valamit keresve majdnem egy év múlva, megtaláltam ezt ismét. Elolvastam, és könnyek szöktek a szemembe. Ott ült velem az akkor már jegyesem, neki is megmutattam a jegyzetet. Elolvasva és a jegyzet dátumára nézve csak annyit tett hozzá, hogy pár nap múlva lett a kollégám. Akkor már megállíthatatlanul potyogtak a könnyeim meghatódottságomban. A jegyzet címe: Amit szeretnék. Akkor abban a pillanatban, azt éreztem, hogy valóra vált.

 

Amit szeretnék

Azt szeretném, ha mindaz, amire vágyom, valósággá válna.

Az, akit szeretek, felvállalná önmaga, és mások előtt, hogy ugyanígy érez.

Azt szeretném, ha az életünket mindkettőnk boldogságává tudnám varázsolni.

Szeretném tudni azt, hogy mellettem van a föld legjobb lelkű embere. Ő az, akit szeretek, ő az én párom, tőle lesznek gyerekeim, és vele töltöm életem hátralévő 50-60 évét.

Szeretném, hogy azok a családtagjaim, akikre most gondolok, mind velem együtt tudjanak örülni nagyon sokáig, annak, hogy élnek!

Ha az életükbe szeretet, béke, és nyugalom költözne.

Szeretném, ha a gondok, amik jönnek, csak rövid időre árnyékolják be napjainkat!

Szeretni szeretnék, mindenkinek, akivel csak dolgom adódik ebben az életben, csak szeretetet szeretnék adni, örömet, és mosolyt az arcukra!

Kérlek titeket angyalok, kérlek téged, Uram, hogy add meg számomra a lehetőséget, hogy az Utat, amit kijelöltél számomra, bátran, hittel, és alázattal teljesíthessem;

hogy amit én nem tudok teljesíteni, ahhoz hajlandó legyek elfogadni a segítséget, hogy elismerjem mások tudását, és hogy Mindenkit láthassak a Te szemeddel!

Minden helyzetben, és minden emberben szeretném felismerni a te szándékodat!

Köszönöm a lehetőségeimet, a tudásomat, a szeretetet, amit kapok, és amit adni képes vagyok!

Köszönöm a családomat, az állásomat, a csoportokat, a barátaimat, a szívszerelmemet, az életemet!

Hálás vagyok Neked mindenért, és mindenkiért!

Kérlek add meg nekem, hogy mindennap ugyanígy tudjak érezni! Ámen!

 

     Talán te nem vagy vallásos, és nem hiszel valamiféle hatalomban felettünk! De az akarat erejében hihetsz. Bízz benne, hogy amit szeretnél az jó, és hidd teljes szíveddel, hogy megvalósulhat. Mi lesz az, amit most papírra vetsz?

K-H Zs

 

 

Szólj hozzá

álom valóság Értékes Isteni