2015. júl 05.

Segíts magadon!

írta: Briliáns
Segíts magadon!

Találj utat magadnak!

     Azt hiszem, a címben említett szólást mindenki ismeri. Hogy miért ezt a címet választottam a blogomnak? Mert annyi mindent átölelhet ez az egyetlen mondat! A pillanat, amikor felébredsz, egy újabb esély, hogy magadra találj!

     Ha csak arra gondolok, hogy mennyien elfelejtjük azt, hogy életünk irányítása a kezünkben van, egyszerűen nem tudok emellett szó nélkül elmenni. Sokszor csak egyszerűbb másokat okolni, a helyzetet, a körülményeket, a szüleinket, a barátainkat, a párunkat, a volt főnökünket. Bárkit, csak önmagunkba ne kelljen nézni! Pedig csak egy ember tud bármin változtatni az életünkben: Mi magunk! 

     Amiért a blog elindult pont egy ilyen lépés: Segíts magadon! Évek óta írok már, igaz nem prózában, hanem versben. Sok embertől kaptam a visszajelzést, hogy ezt nem kéne csak úgy parlagon hevertetnem. Jelenleg van elég időm, és a módot is kerestem, hogyan is lehetne elindulni. Most rátaláltam, és elkezdtem.

     Izgalommal vegyes kíváncsisággal tekintek elébe, hogyan is sikerül a dolog. A blogot nem tervezem egy sémába beszorítani. Nem ígérem, hogy nem fogtok tőlem származó verses művekkel is találkozni, de nem ez lesz a fő irány. Mindenesetre egyet ígérhetek: a legfőbb célom az lesz, hogy olyan témákat, írásokat találj, ami kikapcsol, ellazít, elgondolkoztat és segít neked jól érezni magad az egész napi hajsza előtt, után.

     Olvashatsz majd itt sokféle témáról, még nem tudom előre, mikor mi lesz az, ami írásra késztet! De jövök még! Remélem, veled is találkozom újra! 

 K-H Zs

 

Szólj hozzá