2015. júl 21.

Átlagosan átlagon felüli

írta: Briliáns
Átlagosan átlagon felüli

 

zene-145.jpg     Amikor eldöntöttem, hogy róla is írok egy cikket, még nem is tudtam, hogy milyen nehéz feladat elé állítottam magamat. Páran esetleg emlékeztek a Kapcsolati háló című posztomban több barátomat is megemlítettem, akikre büszke vagyok. Ő is az egyikük. Hogy miért írok róla? Talán többen is felismeritek magatokat benne!

    Igazából nem találkoztunk még soha, és ahogy “megismertem” is elég kúsza történet, nem is igazán részletezném. Talán csak annyiban térek ki rá, hogy az első pillanattól egy egyenes, őszinte, érdeklődő, tiszta lelkű embernek tűnt számomra. Ezt azóta sem gondolom másképp. Nagyon sokat megtudtam róla ezalatt a pár hónap alatt, lehet hogy már közeledünk az egy évhez?! Ez csak most jutott eszembe, szóval igazán nem sok időről van szó, mondhatnátok!

    De ha valakivel megtaláljátok a közös hangot, láthatjátok, hogy mennyire sokirányú érdeklődéssel bír. Mennyi mindent lát, hall, érzékel a világból, amire mások talán egy pillantást sem vetnek. Mennyire felelősen gondoskodik a családjáról, közben elfeledve a saját életét. Az idő értéke megduplázódik, megtriplázódik.

    Azt el kell mondjam róla, hogy művészlélek ő is, de az a fajta, aki ugyan tehetséges, de sosem volt elég bátor. Akaratos és törtető meg végképp nem, csak azért, hogy ismertté váljon a neve. Pedig biztos vagyok benne, hogy ha egy kicsit többet elhinne magáról, vagy legalább csak annyit, ami benne rejlik, már régen nem kellene azon töprengenie, hogyan is élje álmai életét!

    Ő a zene világában mozog, sokak keze alá dolgozott már, akiket ti is hallgatok a rádióban. Mégis a neve szinte ismeretlen, talán csak zenei berkeken belül tud róla pár ember. Tehetséges mixek készítésében, amire inkább csak hobbiként tekint, nem is értem, hogy miért? Videók anyagainak vágásában, újrahangszerelésében. Nem kevés munkát és órát áldoz ezekre! Egyébként lehet, hogy tök hülyeségeket írok, mert őszintén, én ezekhez egyáltalán nem értek. Mindig csodáltam azokat, akik ilyen technikai dolgokban otthonosan mozognak!

    Ó, és hogy egyébként miért nehéz róla írni, ahogy az elején említettem? Mert ha találkozol vele, nem fogod megmondani, hogy mi lakik benne. Elmész mellette az utcán, és nem fogsz ráköszönni, hogy csak egy autogrammot kérj, vagy egy közös fényképet csinálj. Hogyan is lehetne valakiről, aki olyan, mint bárki más cikket írni? Hát, ahogy így visszanézek a leírt sorok számára, talán mégiscsak sikerült! Nagyon szeretem a nem átlagos, mindennapi embereket! Ők teszik érdekessé a világunkat!

K-H Zs

Szólj hozzá