2015. júl 29.

Nőnek lenni

írta: Briliáns
Nőnek lenni

     Nem tudom, kedves nőtársam te hogy érzel a női léted iránt? Áldod vagy átkozod, hogy NŐ vagy? Úgy érzed túl sok, amit tőled várnak? Vagy játszi könnyedséggel veszed ezt a csodaszép kihívását az életnek? Rengeteget élhetsz meg az által, hogy nőnek születtél!

     Érzelmekkel, lélekkel és szívvel megáldva, ölelő karokkal és simogató kezekkel csodákat vagy képes tenni azok életében, akiket szeretsz. Hogy ehhez a felismeréshez néha rögös út vezet? Igen, mindaddig míg el nem fogadod és meg nem szereted a tényt, hogy NŐNEK születtél, és ezzel a legnagyobb adományt kaptad az élethez, addig az út egy kicsit rázós lehet! De túlélésre terveztek!

 

Nőnek lenni

 

Megszülettem, kisleánynak

édesapám kislányának

édesanyám kisbabája

nagyszüleim unokája

lettem én

nővére a kisöcsémnek

pajtása a barátnőmnek

osztálytársa néhányaknak

tanároknak tanítványa

lettem én

cseperedtem nebulónak

tanítottak diáklánynak

éretten, és tettre készen

azt mondták, hogy felnőtt ember

lettem én

munkatársa kollégáknak

beosztottja nagykutyáknak

dolgozója vállalatnak

szavazója kormányoknak

lettem én

lányból nővé évek tettek

híve a nagy szerelmeknek

szép álmok és bús remények

pokol mélynek és az égnek keveréke

lettem én

kutattam, és nem találtam

nem kerestem, rám találtak

csókot vártam, megtapostak

kapcarongya hitványaknak

lettem én

szerepeket életemben

mindet szépen betöltöttem

mindaz voltam, mit elvártak

megszülettem a világnak,

lettem én

eldöntöttem, ez a lét nem élet

nem méltó az, ahogy érzek

arcomat emeltem az égnek

rajongója csak a fénynek

lettem én

egyszercsak az égi csoda

betoppant, nem kérdett sokat

megszerettem, megszeretett

és ez mindig így lehetett,

lettem Én.

rám mosolygott a nap az égről

táncraperdült bárányfelhők

szivárványos képkerettel

eső többé fel nem hergel,

lettem Én

az, ami vagyok, egy lélek

emberektől többé nem félek

angyalszárnyam és glóriám

ne keresd, már rég nem jó rám

lettem Én

boldog és elégedett, hálás

minden napunk, látom egy áldás

szemeinek mélyén látom

"ő az én mesés világom"

lettem Én.

és ha mindez kevés lenne

mondja ő, és hiszek benne

kivirágzik még e lét jobban

kis lélekkel karjaimban

anyuka is leszek Én.


2014. március 7.

 

     Egy kis összefoglalója ez annak, ahogy én élem meg ezt a csodát, amit úgy hívnak a nők sorsa. Szánj rá néhány percet, és gondold csak végig, mi mindenre vagy csak azért képes, mert NŐnek születtél! Nem kis teljesítmény! Légy büszke rá!

K-H Zs

Szólj hozzá