2015. júl 05.

Briliáns

írta: Briliáns
Briliáns

     Amikor megpróbáltam felregisztrálni a blogoldalra, kértek egy nevet, ami majd megjelenik a kommenteléseim, és posztolásaim alkalmával. Mivel nem gondoltam, hogy gond lenne a saját nevem alatt folytatni a tevékenységemet, így első próbálkozásként azt akartam beírni a mezőbe. De a rendszer nem fogadta el, majd a keresztnevem különböző formáival próbálkoztam, nem sok sikerrel. Majd a beceneveimmel folytattam. Aztán kezdtem arra gondolni, hogy valami nem hosszú, de pozitív nevet kéne magamnak kitalálni. A "briliáns" beírása után a rendszer működésbe lépett, legnagyobb meglepetésemre. Szóval, briliáns, az lett a nevem! Elkezdhetem a munkát.

     Mivel igazából még csak próbálgatom, mi és hogyan működik itt, így arra gondoltam, az elején talán nem gond, ha csak úgy csapongok. Ez a névválasztósdi megihletett. Briliáns, itt is az első (na jó, második) poszt témája. 

     Ti szoktátok-e használni ezt a szót: briliáns? Mert őszintén szólva, én nem sokszor vettem még igénybe a jelentéstartalmát. De ha már itt tartunk, mit is jelent? "Tökéletes, remek, káprázatos." Valamint: "A briliáns egy csiszolási forma. Szinte bármilyen követ lehet briliáns formára csiszolni."

     Hát akkor fogjunk neki! Van-e olyan dolog az életedben, amire a fent említett jelzőket aggathatnád? Egyáltalán van-e olyan dolog, amire ráillik, hogy tökéletes, remek, káprázatos, egyszóval briliáns? Gondoltál-e már magadra, mint egy csiszolásra szánt drágakőre, és egyáltalán te az a "kő" vagy-e, akit lehet csiszolni?

     És ha már csiszolódunk, ki az, aki az értékünket felméri? Mi határozza meg azt, hogy menyire vagyunk értékesek? Én egész életemben saját magamnak akartam leginkább megfelelni. Nagyon sokszor mondogatták körülöttem, hogy túl sokat várok el magamtól, és nem kell mindenhol 100%-ot teljesíteni. Nem kell mindenben briliánsnak lenni! Te hogy vagy ezzel? Ha úgy érzed, te is magasra tetted a lécet, azt javaslom, néha azért lazíts!

     Attól leszünk tökéletesek, remekművek és káprázatosak, ha az életünkben jelen van a jól végzett munka öröme, a nyugalom, a feltöltekezés, a szeretteinkkel töltött értékes idő, a szerelmes összebújás. Ha mindennapi teendőink között nem felejtjük el azt az egy embert, akivel biztosan kevesebbet foglalkozunk mindenki másnál. Fordíts rá több időt, csiszolgasd, ápolgasd, okosítsd! Legyen belőled briliáns! 

     Azt hiszem, menni fog ez! Számomra ez a következő lépés a csiszolódásra! És te ki találtad már, hogyan növeled tovább az értéked? Mi az, amit te és mi az, amit mások szoktak értékesnek találni benned? Csinálj leltárt gyorsan, csak pár szóban, félhangosan magadnak! Mondd, hogy nem mosolyodtál el?! Briliáns!

K-H Zs

 

Szólj hozzá

briliáns Te Értékes