2015. júl 12.

Szeretve!

írta: Briliáns
Szeretve!

Nem tudom, miért, de a napokban sok dolgon hatódom meg! Elég hozzá egy aranyos videó, egy kedves gesztus, egy örömhír egy baráttól, pár kósza gondolat, mit megosztunk… és mégis. Olyan hirtelen eljutnak ezek a hatások a szívemig, (vagy hová?), hogy egyszerűen kivédhetetlenül, már csak azt veszem észre, hogy lecsordul a könnyem, miközben mint egy vadalma vigyorgok. Sokszor elgondolkozom rajta, ez vajon teljesen normális-e?!

Mondjuk, leginkább estefelé van időm társaséletet élni, amikor párom már általában szorgosan pihen mellettem, mivel ő korán, még nagyon hajnalban kel. Elég sűrűn kapom magam azon, hogy miközben kalimpálok a billentyűzeten, gyakran pislogok felé, és van, hogy percekig elidőzök az arcán, ahogy alszik. Szeretem. Nagyon. De ezek a szavak nem igazán adják vissza, amit olyankor érzek. Meg egyébként folyamatosan, mióta csak egy pár lettünk. Álmában sokszor látom mosolyogni, sőt néha hangosan felnevet. Ilyenkor én is elmosolyodom, hogy erre meg hogy képes? Mikor másnap kérdezem, mit álmodott, a válasz rendszerint: “Biztosan veled álmodtam!”

    Imádom... Mármint a Páromat! Annyira meg tud hatni, ahogy állandóan szeretettel beszél rólam, vagy bókol...., egyszerűen hihetetlen, hogy mindezeket érzi, gondolja. Irántam, felém.

Talán ez lehet az oka, hogy mások szeretetteljes gesztusai is úgy megérintenek? Talán fogékonyabbak vagyunk mások érzéseire, és jobban hajlunk elfogadni és szeretettel megközelíteni mások helyzetét, ha mi magunk is ezt tapasztaljuk nap, mint nap (a számunkra legfontosabbaktól).

    Én azt hiszem, ez lehet a megoldás a rejtélyre. Úgy értem arra, hogy miért is időzöm az érzelmi hullámvasút magaslatain folyton, és valahogy nem is nagyon kívánkozom leszállni róla. Persze egy-egy lejtőt megejthetünk útközben, mert talán még meg találnék szédülni. De különben, köszönöm, jól vagyok. Szeretve, jól szeretve. Úgy, ahogy senki más nem tudna, csak Ő. És most könnyek szöktek a szemembe ismét, elég csak arra gondolnom, ahogy rám néz, és mosolyog.

Kívánok mindenkinek szeretetteljes, összebújós, mosolygós, szerelmes napokat!

 

K-H Zs





Szólj hozzá

szerelem kapcsolat öröm szeretet Isteni