2015. júl 18.

Kapcsolati háló

írta: Briliáns
Kapcsolati háló

Szerintem nagyon sokan, ha a címben leírt fogalommal találkoznak, arra gondolnak, hogy na, a fejesek, meg a nagykutyák, meg a celebek, meg mindazok, akik életét soha nem is fogjuk megérteni, és élni sem. "Mert, ha nem rendelkezel a megfelelő kapcsolatokkal, ugyan már, hogy is lehetne elérni az életben bármit is?”-mondogatják.

 

    De ha engem kérdezel, ezt a fenti fogalmat teljesen másképp értelmezem. Mindig is azon voltam, hogy az életemben megforduló, számomra fontos vagy akár az addig ismeretlen embereknek is a lehető legjobb önmagamat nyújtsam. Ha segítségre volt szükségük (és egyáltalán nem pénzről beszélünk), mert nem bíztak eléggé önmagukban. Amikor számukra nehéz, egyedül átláthatatlan helyzetbe kerültek. Ha csak információra volt szükségük a további lépéseikhez, mindig addig mentem, míg megtaláltuk a válaszokat vagy az embert, aki tud segíteni nekik.

 

    Mondhatom, hogy az évek alatt ismerőseim és ismeretlenek is megkerestek különböző kérdésekkel, mert úgy érezték, hogy tudom a válaszokat. Ne kérdezzétek, miért alakult ez ki, erre a választ még én sem tudom! De sokan voltak, akik aztán megköszönték, hogy akkor igenis ott voltam! Azt, ami talán nem is került sokba, csak néhány percbe és pár üzenetváltásba, és a következő lépés, a lehetőségek tisztává és megközelíthetővé váltak.

 

    Fontos, igen nagyon is az, hogy azt, amit te szeretnél az életedben látni, előbb te magad is megteremtsd. Én olyan világban szeretnék élni, ahol nem elnyomjuk egymást, hanem látjuk a másik szépségét, energiáját, tehetségét, lehetőségeit és igen, azt is, hogy miben jobb, különb tőlünk. Ez bennem nem irigységet vált ki, szeretem, ha valaki aszerint él, ami ő valójában.

 

   Nagyon örülök, hogy azokból az egykor ismeretlenekből a lehető legjobb barátokká alakultunk sokakkal. Mindazok, akikre gondolok itt, olvasni is fogják, és tudják is, hogy róluk van szó. Hisz, mint szinte mindent, ezt a folyamatot is ismerik, ami az életemben zajlik mostanában. Ez a cikk is annak része. Nagyon köszönöm a támogatásukat és azt a már mondhatni rajongást, amivel azt az ötletemet támogatták, hogy kezdek az írással végre valamit. Most, amikor már annyian rágták a fülem ezügyben, talán végre én is elhiszem, hogy ez is egy út számomra, hozzájuk és hozzátok is.

 

   Nagyon büszke vagyok rá, hogy a barátaimnak nevezhetem őket. Az én kapcsolati hálóm részeit képezi egy anyuka sok bölcsességgel, bátorsággal. Egy másik anyuka hatalmas szívvel és emberek iránti empátiával. Egy művészlelkű ápoló, aki kevés barátot tart ugyan, de elkötelezettsége  a világ jobbítására megkérdőjelezhetetlen. Egy tehetséges, mindennapi ember, akinek csak önmagában kellene jobban bíznia, és mindenki ismerné a nevét. Egy nagyon jó kézügyességgel megáldott, szépérzékéről lassan ismertté váló, szintén családanya. Sorolhatnám még, hisz mindannyian különlegesek számomra!

 

    A te életedben  ki tölt be különleges szerepet? És te adsz-e valami pluszt mindazoknak, akikkel kapcsolatba kerülsz? Ki az, akire úgy gondolsz, mit jóttévő angyalodra, és ki az, aki tudja, hogy rád feltétlen számíthat?  A kapcsolati hálótok rajtatok áll, ti választjátok meg az embereket az életetekben, és a kapcsolatotok jellegét is ti alapozzátok meg.

 

    Ha jó kapcsolatok hálójában akarsz ringatózni, legyél az, aki jó kapcsolatokat alakít ki! Legyél barát, támogató, szerető, bátorító, érdeklődő, rajongó, hogy a másik is elhiggye magáról, hogy mindaz benne van, amit te látsz benne! Hogy mikor téged kérdez bármiről, tudja, hogy jószóra lel, hogy egy ötlete sem lehet elég őrült ahhoz, hogy képes ne lenne megvalósítani, és képes elindulni az álmai felé!

 

    Kapcsolati háló: az emberek, akik támogatják, szeretik, bátorítják, lelkesítik, meghallgatják egymást! Szőjjétek be a világot csodálatos emberi kapcsolatokkal! Ebbe a hálóba szívesen belegabalyodnék!

 

K-H Zs

 

Szólj hozzá

élet barátság kapcsolat szeretet Értékes